MY PROFILE ::NUR WAHEEDA ISMAIL:: ::HEIGHT (CM): 155cm ::WEIGHT (KG): 42 kg ::RACE: MALAY ::SKIN COLOR: FAIR BROWN ::EYE COLOR: BROWN ::WINNING AWARD: CONSOLATION PRIZE, POHKONG~ CONSOLATIONS PRIZE-SACC MALL (CONTEST)~ ::DRESS SIZE: XS (UK) ___(US) ::SHOE SIZE: 5 (UK) ___(US) =EXPERIENCES: :OUTDOOR PHOTOSHOOT/EVENT ETC. :STUDIO SHOOT (bridal dress)-Studio A :PHOTOSHOOT - MAGAZINE :IMPIAN PESONA REALITY TV(EXTRA)-2011 :JOHNSON'S & JOHNSON'S (TVC/PRINT ADV)-2009 :RUNWAY FOR FASHION SHOW (EVENT) since 2010 :TIA AMELIA (TVC)- Nov 2011 :DRAMA BICARA HATI (EXTRA)-2012 :MODEL BOUTIQUE -Since 2011 :MAGAZINE 'INSPIRASI PERKAHWINAN' (NOVEMBER & DISEMBER 2012) :REALITY TV PROGRAM (LONDON WEIGHT MANAGMNT)EPISOD 8: DISEMBER 2012, TV9 :AMBASSADOR FOR SYARAZ COUTURE 2012/2013 :REALITY TV PROGRAM (LONDON WEIGHT MANAGEMENT) FEB 2013 :MAGAZINE 'INSPIRASI PERKAHWINAN' (APRIL 2013) :MODEL FOR TVC FEREENA BEAUTY SKIN (TV3-OGOS 2013) =wieda_waheeda@yahoo.com

Tuesday, January 4, 2011

nEw yEaR 2011

Huh! Akhirnye aku dapat meluangkan masa utk duduk sambil menjengah blog aku yang da lama tak d update neh...sgt tasa lega bila dapat menaip lagi utk di abadikan di sini...

Takde ape yg menarik nk aku ceritakan cuma sengaja aku luangkan masa stress aku utk sambil melayan kenangan-kenangan yang lalu ketika tahun 2010..

Wah~ sedar tak sedar da masuk tahun 2011... Rase sekejap je thn 2010 berakhir,kn..tp mmg sgt byk kenangan pd thn tersebut...dan byk juge nk aku ceritakan cuma aku akan mencari masa yang sesuai dan gamba yg sesuai utk tontonan dan tatapan pembaca..wahahah~

Mlm thn baru aritu, aku da berjanji nk jumpe bos lama aku...sedih sgt sbb dia da bertukar ke Penang..jd kalo aku blk Utara,mmg perkara wajib adalah sgah kt dia..leh lepaskan rindu..kekeke~
Kitorang da janji nk jumpe mlm thn baru tuh...leh lepak2 sembang2...dia byk cite ttg ksiah tempat keje baru dia...sgt menarik terutama sekali pasal bilik mayat..ew~ kalo aku,tidak lew nk lalu kt situ..takooottt~ aku tgk, ex-bos aku nih a.k.a aisyah nih mcm happy sgt keje kt tmpt baru dia,beb...da makin tembam dan comel da gayanya...mmg garfield yang gebu lah dier..hehe... Mlm tu,dia bwk adik dia yg sgt cute..kata hubby aku,nk wt adik ipar..tp sayangnye, baru form 1...alammak! alah, susah sgt, cik aisyah pun comey gax..leh la cik..wakaka! ampun Mie...gurau je..
Kitorang jumpe kt Jusco Perda..omak ai..sakan gak la ktorang shopping..dari koi 9 smpai koi 12 mlm..iyer la mlmtu lak,ade tambahan percent lg utk setiap brg d diskaunnye jusco pastu ttp lak lambat..hapa lg...sgt seronok...bkn je jamu mata,malah leh try baju byk2 n take time utk lenggang2,lg..kekeke~ aku lak, borong baju anak2 jew blambak2..pastu utk diri seniri leh lak beli sepasang je..rugi lak bila teringat..ceh!
Habis jew shopping, kitorg g McD.. lepak lg sambil minum2 n mkn2,gigit2...heee~ smpai jew McD, tetiba kami d sajikan dgn letupan bunga api... di sana sini...waweeee~ sgt canteq...terhapus la sdh ngidam aku nk tgk bunga api ...wah wah wah...berhenti jew,tewos snap pic skejap..tp malangnye, iphone 3gs aku tak sehebat mana cameranye berbanding Nikon D90 sapex dgn A.Efan.. Adeh~ makanya, tak dapatlah aku abadikan pic bunga api di hati kt sini...wakakak! tp takpe yg penting aku da tgk..lalalal~
Habis je tgk bunga api, baru aku mkn...sembang punye sembang, tak sedar da 1 lebih..huh, baru teringat anak..da la tinggal kt mak aku, pastu blk lewat lak...wawawa...tp takpe...mak aku sempoi...hehehe~
Sampai je umah, (masih dlm mood hepi sbb da jumpe cik aishah la katakan), tgk anak2 dan sume warga umah mak aku tuh dah tdo..tgal la 2 kerat dok melayan fb..adik aku lah tuh...berchatting...apepun, aku sgt hepi mlm tu..sbb dpt lepaskan rindu...tp dlm masa yg sama, otak aku ligat juge memikirkan sesuatu...ade lew...hehe~

Di sini aku abadikan pic aku pd mlm tuh..layan~

Sambung je len kali noh..

2 comments:

ain comey said...

kak wieda..kita dah follow akak tau..akk meh folow kita lik ek..best ya la lik kg kan..

aisha112 said...

waaaa,,,,tharu,,, miss u lah kak,,, btoi2,, asa masa singkat jea kan malam tu,,, tup2 daaa lewat,,, tp ttp njoy,,, hihi