MY PROFILE ::NUR WAHEEDA ISMAIL:: ::HEIGHT (CM): 155cm ::WEIGHT (KG): 42 kg ::RACE: MALAY ::SKIN COLOR: FAIR BROWN ::EYE COLOR: BROWN ::WINNING AWARD: CONSOLATION PRIZE, POHKONG~ CONSOLATIONS PRIZE-SACC MALL (CONTEST)~ ::DRESS SIZE: XS (UK) ___(US) ::SHOE SIZE: 5 (UK) ___(US) =EXPERIENCES: :OUTDOOR PHOTOSHOOT/EVENT ETC. :STUDIO SHOOT (bridal dress)-Studio A :PHOTOSHOOT - MAGAZINE :IMPIAN PESONA REALITY TV(EXTRA)-2011 :JOHNSON'S & JOHNSON'S (TVC/PRINT ADV)-2009 :RUNWAY FOR FASHION SHOW (EVENT) since 2010 :TIA AMELIA (TVC)- Nov 2011 :DRAMA BICARA HATI (EXTRA)-2012 :MODEL BOUTIQUE -Since 2011 :MAGAZINE 'INSPIRASI PERKAHWINAN' (NOVEMBER & DISEMBER 2012) :REALITY TV PROGRAM (LONDON WEIGHT MANAGMNT)EPISOD 8: DISEMBER 2012, TV9 :AMBASSADOR FOR SYARAZ COUTURE 2012/2013 :REALITY TV PROGRAM (LONDON WEIGHT MANAGEMENT) FEB 2013 :MAGAZINE 'INSPIRASI PERKAHWINAN' (APRIL 2013) :MODEL FOR TVC FEREENA BEAUTY SKIN (TV3-OGOS 2013) =wieda_waheeda@yahoo.com

Friday, September 26, 2008

Berbuka Puasa d Cafe Cat


Herm, 25.09.08 (Khamis), aku n da geng opis aku dh berjanji nk g berbuka puasa d cafe husband C.Tini...jd aku pun d tugaskan utk booking tempat dan makanan...antara menu utama adalah nasi briyani, dessert lak antaranya sagu gula melaka,mushroom soup with garlic, ice-cream dll...airnye pilihan hati masing2,tp kebanyakan mocha blended... huish..maik mai..sedap sungguh beb...tp yg agak malangnyer,kitorang sangkut jem...dr Shah Alam tuh, sampai ke area Putrajaya,jem memanjang...sampai lak area Bangi, jem lg...pastu dgr azan...nmpk gayanya, berbuka dlm keta lah...huhu...renti jap kt petronas,lepak kt situ,minum2...dlm area koi 8 lebih baru sampai Cafe Cat...waduh waduh!sampai jugak akhirnya...ahaks!



Ni la antara gambar yg dpt kitorang ambik masa kt petronas...


Eh lupa lak nk citer...kitorang g 4 bijik keta...tp sebenarnyer, 8 org ajer...harap keta jer byk...huhu...nk jd citer,yg patut hadir 10, tp yg dtg 8 ajer...lg 2 sesat dan tak tahu khabar berita...waduh!










Ha,ni masa baru jerk sudah makan...aku ni,dh lama sgt tak jumpe dgn Tini nih...dh ler tak sempat tgk anak dier...wah!comel dan bersemangat sungguh anak dier...dh pandai senyum lak tuh...aku excited sgt nk jumpe Tini dgn Nia...rindu sgt aku kt Tini...stakat ni,ada kot skali 2 dpt ckp fon, tp stakat borak kt fon je la tnyer khabar...ha,bila dh dpt jumpe semalam,huh...lega...terubat la sesangat rindu selama nih...aku ni,walaupun kenal dier takde la berapa lama sgt,tp aku senang dgn sikap dier...aku suka dgn cara dier...lg pun, dier la antara org yg aku suka bercerita dan dgr citer...mcm2 topik yg aku dpt ckp dgn dier...huhu...



Masa d Cafe Cat ni, wife cat (Tini) ni ler, yg rajin melayan kitorang...wah layanan istimewa,nih...puas hati ler sesangat...hehe...kesian Tini, sampai lewat mlm baru blk umah,anak lak dh tidur..herm,nyenyak sungguh Nia tido...anak aku lak, mak ai...nangis ajer,sbb ngantok sesangat...tp yg abang tuh, steady lg...


Oh ya, lupa pulak aku nk ceta saper lg yg pegi sana...antaranya, aku dgn suami aku, 'Ainun , Aton, Pojie, Arip , Herol dan Wan...yg tak dtg, Heri dgn wife dier...puas kami menunggu, fon tp orgnyer tak sampai jugak...waduh!




Ha, dlm celah2 tuh, dpt gak lar kitorang bergambar reramai dgn sumo TFC...dgn Cat tak sempat bergambar sbb dier terpaksa ke astro,on air...jd sempat jumpe skejap sgt,masa dier dgn Tini sampai tuh kitorang tgh mkn, jd kelam kabut,tak sempat nk bergambar...tp takpe, gambar2 ni kn ader...best gak lar...mlm tuh, bkn Tini jer ader, adik dier Ayu pun ader jugak,jd dpt la bergambar sikit sebanyak...comel jugak adik dier nih...posing pun ala2 model gitu...ramai pulak peminatnyer...hehe...alah,mcm kakak dier gak ler...hehe...



Pastu, dh selesai mkn, dh selesai bergambar, siap sempat lg beli album FTC yg baru, tak kuar lg d pasaran tuh, siap dpt ambik autograph dll, kitorang pun buat sesi bungkus makanan pulak...maklumlah, makanan byk tak habis sbb yg tak dtg punya makanan pun byk jugak la...pastu kuar ajer kedai, ader sesi agihkan makanan pulak...ha,tu dier acara agihkan makanan...wakaka! ntah aper nk jd ler dgn budak2 ni...huhu...pastu blk tuh, arip, wan, aton, enon g umah aku...anta keta mazda kitorang tuh...masuk umah, lepak2 kejap, sedar tak sedar dh koi 12 tgh mlm...anak aku pun tak tido lg, sbb seronok sgt, umah aku meriah bak rayer...kih kih kih...borak sakan...tp hubby aku dh tido, dier terlampau letih daaa.....tinggal kami lar borak...dlm 12 lebih tuh, dorang pun blk ler...tetiba aku rasa rumah aku sunyi ajer...uuwwwaaa.....tinggal la kami anak berana...kali tuh, aku pun naik tido gak dh...ngantok sgt...mata mcm kena gam...kuang kuang kuang....baru aku terasa agak letih...zzzzzzzzzzzzzzzzzz...................
Huh! berseleranya Aton nih...nyam nyam nyam...sodappp tuh...huhu...jgn bara ek Aton....

Uik? Pojie? aper ko dh buat nih?ish ish ish...ha, yg sebelah Pojie tuh, yg comel tuh, Ayu...Ayu ni, adik Tini (wife Cat)..Ayu tgh pegang anak Tini,nih...

Friday, August 22, 2008

Ferrari F430 Black Miracle


The Black Miracle! HAMANN Ferrari F430 in outstanding Design
The Ferrari F430 already is a brilliant, eye-catching vehicle. The "look" as well as engineering technology presents many similarities to motor sports racing. In the latter instance, most vehicles here feature a catchy paint finish in "warrior look". HAMANN MOTORSPORT now offers the mid-engine Ferrari a special outstanding design that equally provides a racing car look standing out from the crowd. It's called "Black Miracle" and will be responsible for great deal of turned heads.
An individual entrance thanks to Black Miracle design
HAMANN's "Black Miracle" designed black car body via a foil suggests the appearance of a primary base coat versus a ready-finished lacquered vehicle. It leaves an impression as if the entire car body is covered in velvet. Here as well, comes an idea directly from motor sports racing scene where motor covers are often finished in black matt to aide drivers with glare reduction. The "Black Miracle" design by HAMANN acts similar to a black hole absorbing all light. For the "light at the end of the tunnel" HAMANN provides additional parts following customer preferences in brilliant red, orange or yellow finish. The contrast between black matt and each "luminizing" addition is unquestionably mesmerizing especially for countless admirers at Ferrari meetings. Such an individualized F430 entrance has never been seen before!
The highlight of the "Black Miracle" designs: when the black matt colour doesn't seem pleasing anymore, the foil can be easily removed.
The noted HAMANN aerodynamic kit for the Ferrari F430 in dazzling colours grasps many elements directly out of motor sports. Front impressions of the F430 "Black Miracle" through HAMANN's front spoiler provide a distinct racing sports face and minimize front axle buoyancy. The wide rocker panel wings give a lowering impression. Further reminiscence of sports racing awakens at the rear end through the HAMANN diffuser and a powerful rear wing which provides more downthrust on the rear axle. HAMANN air dams for the downforce generating Venturi Tunnel boosts the effect.
Additionally included in the "Black Miracle" design are finished aerodynamic parts in red, orange or yellow as well as coloured side mirrors and brake callipers, tinted rear lights, a coloured engine cover framing, dark tinted windows (including front window), bi-coloured leather furnishings (any choice of colour combinations), HAMANN logos within the head rests as well as the wheels finished in the colour of the aerodynamic components and with completely covered black matt rim flange.
The finest detail through wing doors
The absolute show stopper effect with the eye-catching "Black Miracle" colour in combination to the car body is achieved with the addition of HAMANN constructed wing doors. This process is completed without compromise as HAMANN offers a completely full car body integration through guaranteed technology minus that look of actually being built-in. In other words, this vehicle looks as if it just rolled directly off the assembly line.
Performance jump
Through new motronic programming including a new rear silencer plus a sporty high-performance header and sport steel catalyst, the F430 in HAMANN "Black Miracle" style has a performance increase of 36kW /50 HP which is naturally a plus for vehicle performance.
Even more driving pleasure is promised with a specially designed set of suspension springs. Through the HAMANN springs, not only does the F430 lurk lower to the ground, it also moves noticeably with more agility.
The F430 "Black Miracle" comes equipped from HAMANN with a 3-pieced, forged light weight wheel "Edition Race" in 20-inch. Available for the front axle in size 8,5 x 20 (tires 235/30-20) and for the rear axle in size 12,75 x 20 (tires 325/25-20).
One example of the ultra lightweight wheels with dimensions of 12,75 x 20 have an astounding weight of only 15,45 kg! As previously indicated, within the "Black Miracle" package HAMANN finishes a wheel spider in the colour of the aerodynamic components and rim flange matching to the car body in black matt.

Monday, August 18, 2008

Zulkifli...


Ha, arini aku nk citer pasal kwn ofis aku,yg aku janji nk citer tuh…namanya Zul. Dier baru jer masuk kt opis aku 4 bln lepas kot…tp malang tak berbau,dier excident dan patah tulang peha..kesian sungguh…aku ddgn kengkawan opis aku,sumua sedih amat2…iyer la,dier takde, sunyi opis…dier ni, kwn baik dgn Pojie dgn Arip tuh…

Bagusnyer ttg Zul, aku suka bila aku mntk tlg dier wt keje,mesti keje tu jln…tak ada istilah tangguh…sumua keje siap…pendek kater,ringan tulang gak lar…mcm Pojie.. itu bila dier takde, rasa mcm susah pulak nk wt keje…

1 ptg tuh, time dier blk keje, dier excident. Dier naik moto, belanggar dgn keta…kes nyer dia silau dan ngantok sgt2…bahaya tak kenal siapa, terus dia dikejarkan ke spital Putrajaya…kami sumua gempaq…paling gempaq, bkn sbb dier masuk spital ajer, tp bila Aton org pertama yg tahu dan dtg tgk dier…huh!camne pulak Aton boleh tahu awal dari kami sedangkan kami tak pernah tgk langsung Aton dgn dier bercakap…herm…ini menjadi tanda tanya nih…huhu…tp bila Aton bg penjelasan, baru aku faham situasi sebenar…tp apapun, kalo Aton dgn Zul suka sama suka, kami kt opis ni, lg suka…wakaka!hehe…Pojie?ha, ko jgn nk marah pulak,ek…ko adik2 lg…lalalala… ha,tgk la Zul masa kt spital ni, sedih sungguh...tp aku tgk, muka dier tenang jerk masa kuar dr bilik bedah...berkat air semayang kot...

Herm, ni aku selitkan gambar2 romantik dorang kt spital serta gambar Zul dgn ahli kuarga dier…ha, Zul ni, aku respect dier sbb jarang nmpk dier tinggal solat, pastu rajin pulak g baca Yassin setiap pg Jumaat dgn Pojie…wah, bukan senang nk dpt org muda zaman skrg yg mcm nih…hehe…beriman dan beramal…seimbang dunia akhirat…Alhamdulillah masih ada lg…aku pun nk anak aku nnt, beriman dan beramal, seimbang dunia akhirat…lg 1 aku suka kalo Aton dgn Zul ni, sbb aku tgk Zul ni dr kuarga terdidik dan tertib…hormat org tua…bagusnyer la hai…hehe…harap Zul cepat sembuh dan Aton dpt terima Zul seadanya…Amin…
Korang doa2 la moga zul cepat sembuh,ek...thanks a lot...






Saturday, August 16, 2008

keJe GiLeR

Hari ni, 15.08.08 (Jumaat) aku, Nida, Pojie n Wan telah berjaya buat 1 keje giler...nk kater giler sgt tu,mungkin tak berapa giler la pd org lain,tp pd aku mcm giler jugak ler cket...bukan aper, aku telah berjaya naik ke roof top bangunan Darul Ehsan bersama2 dgn dorang2 ni...sajer suker nk tgk pemandangan Shah Alam yg cantik nun...lg pun, maklumlah Wan dh last day arini,jd bila dier ajak naik ke atas tgk pemandangan, kitorang pun ikut la beramai-ramai...huhu...Mmg cantik sungguh pemandangan Shah Alam bila tgk dr atas. Nk naik ke situ, kena naik lif pastu naik tangga ke roof top...tingkat berapa,aku kena rahsiakan...bkn aper,takut nnt ader yg nak bunuh diri ker aper, dh dpt idea pulak nk g ke situ...aiyyooo...saper ssh...ahaks! hush...mak ai, dahsyat jugak lar kt atas tu...aku tak berani ler nk berjalan kt atas tu,gayat benor...tp berkat semangat dorang tambah lg bila tgk Nida punyer semangat berani tu, secara tetiba ajer, aku jd berani...cewah...cewah...konon lar...walhal menggigil gak kepala lutut aku nih...huhu..ha, ini lah dier masjid Shah Alam kalo tgk dari atas,tau...amacam?cantik,kan...fuh...tak sangka aku dpt tgk pemandangan secantik ini...
Herm tp bukan nk kater lar, kagum sungguh aku tgk pemandangan sekitar Shah Alam...ni korang tgk lar sendiri gambar2 yg Wan dgn Pojie ambik..indah sungguh biler tgk dr atas nih...mmg aku tabik r,berani sungguh dorang naik atas sana...

Ni gambar bwh opis aku...cantikkan...

Gambar ni nmpk bangunan MBSA dan jalan utamaNi sebelah belakang, dkt taman. Tp aku pun tak pasti itu jln apa..


Ha, ni ler buktinyer aku dgn Nida dh sampai kt atas sana,ek...kuangkuangkuang...












Untuk yg ni, cuba baca dialog Pojie: "eh, Nida...jgn lar terjun...i janji, i takkan carik pompuan lain dh,k...huhu"


Nida: " tanak! nk terjun jugak!uwaa wa wa!"





Tp rupa2 nya...ini endingnyer! kahkahkah! korang kena tipu!...acah jerk...lakonan semata2...itu dialog, rekaan Pojie,ek...bkn rekaan aku...peace Pojie!Nida!...jgn bare...sayang korang...ummuah!huhu..







Ini pula lagak si Pojie dgn Wan...berani lar tuh...hehe...Pojie pulak, kira dh terbang lar habis tinggi nmpknyer..hah! leh tahan dier melayang...kuangkuangkuang...Wan control encem...huhu...













Ni posing sesama...happy sgt bila dpt hirup udara segar kt atas tuh...huhu
Lepas ni, kalo korang nk naik lg,jgn lupa ajak lar aku same ek...wakaka!nk jugak...cit!


Untuk korang sumua, hope kenangan naik atas rooftop ni, jgn ler korang luper ek...tambah lg ko,wan..maklumlah ko dh takde kt Perangkaan dh, dh keje kt Uitm nun...mesti ko sibuk sgt2,kn...hope ko dpt luangkan jugak2 masa yg ko ada utk dtg jenguk2 kitorang kt cni,ek...ko pun, pojie...ko dgn Zul takde, sunyi pulak opis tu...ko pun kena rerajin dtg opis ni,ek...lg pun wt pe ko temenung kt opis ko tuh,bkn ader keje pun...wakaka! kt cni lg byk keje dok nunggu ko,tau...peace!!!


Lalalala Kerjalah (Meet Uncle Hussain)

Ha...pening kepala... Memikirkan tak ada kerja.. Dalam anggun pilu ditohmah Ah gantung dirimu saja.ha...
Ooo, lega rasanya.... Kalau kerja pegawai pemasaran.. Di Pertama... Rupa oh rupa nya... Kerjaan saja...
Chorus: La la la la..ha! Hari hari kerja..! La la la la Bosan dengan kerja. ha hah! La la la la..la! Hidup harus kerja...kerja...
Ahhhh..terpinga-pinga... Tak puas lagi beradu...mengantuk~... Subuh hingga senja... Ah...Hari hari sama saja...
Ahh..nak bancuh kopi.. Tapi gulanya tiada... Minum saja... Kerja bagai nak gila.. Ah..tak juga kaya...
Gelisah..ku gelisah.. Mengenangkan masa depan... Ku harus kerja.. Ohhh mesti kerja.. Tiada apa yg percuma...kau letih

~. Jika tiada kerja.. Ohhh, papa kedana...

Friday, August 15, 2008

SaPeR NiE?

Huhuhu...episod kali ni, aku nk citer kt korang cket ttg saper budak sekor ni...mcm yg korang tgk,agak2 budak ni,mcm waya cket tak?kuangkuangkuang... camni kisahnyer...budak ni,org panggil dier Wan...namer sbnr d rahsiakan... keje dier sbg juruteknik komputer d opis aku ni...skali tgk,org dier mcm serius benor,tp biler dh kenal...alammmakkk.... mmg tak cukup jam...hari kalo tak gelak tgk teletah dier,mmg tak sah r...mmg tak lekang dr wt lawak...kire keje sampingan dier,wt org gelak lah pendek kater... budak wan ni, pembantu Arip..



Tp, yang aku nk citer arini sbnrnyer adalah, Wan ni dh last day lar arini...ini bermakna,minggu depan,opis akan jd sunyi tanpa dier...dier dh renti keje d cni...dier dpt keje kt UitM Shah Alam...bagus lar utk kerjaya dier...lepas ni, aku,Enon dan Aton akan terus sunyi...tinggal la Arif keseorangan..huhu...ni, kira gambar2 yang Aton sempat candid masa dier tgh asyik memikir aper keje dier...wakaka!



Ops...lupa nk citer kt cni, saper Aton(Mariaton)...Aton ni, wt keje uruskan pengambilan sambilan dan membantu keje2 pentadbiran aku dan Ainun...rasanya ini gambar kali pertama dier dlm blog aku...comel orgnyer...tp dh berpunya,jgn sesape kaco,ek...huhu...kira kami bertiga saling membantu uruskan keje antara satu sama lain....

Ha,semua ni gambar masa ptg,time blk keje...masing-masing lepak2 sambil borak-borak kosong dulu sblm balik,walhal time blk dh lepas dkt sejam dh...malas pulak rasa nk balik awal...cewah2...konon lar konon...walhal,aku ni mmg tak dpt nk balik awal,maklumlah hubby aku dtg amik pun dlm koi 6ptg lebih...adoi...nasib ada kengkawan kt cni...Ha, lg sorang aku tak pernah cerita kt cni...nama dier khairul...aku panggil Herol...nasib tak Hero,kn...huhu...tu,yg kiri skali,duduk tuh...keje dier bwk bos g memana bos nk g...agak2 keje aper...ah,pk la sendiri...bagus dier ni...sporting habis jugak...kira gila2 gak r...rajin bercerita gak...tak boring lak aku dok dgr citer dier dgn dorang2 ni sumua...dier sama umur dgn aku,anak 2 dh...

Herm...cuba tgk aksi si wan kali ni...mende lar yg dier dh wt tuh?adoi...sakit kepale...kahkahkah! Ni lak Arip dgn Pojie...hai...bila tgk muka kering masing-masing...penat..pandai sungguh dorang ni blakon,kn...harap nnt,leh lar ganti Rosyam Nor...wakaka!

Ha,ni Pojie dgn Aton...kwn jer tau,tak de ape2...hehe...Pojie ni dh tak dok opis dgn kitorang,dier dok site lain...tp kerap gak dtg cni, ikut pegawai dier r...iyer la,skali skala jumpe kengkawan dier kt cni,meriah gak lar,kan...yang takd ekt cni,tinggal Zul sorang...Zul excident,cuti lah wt masa skrg...nnt aku letak gambar zul kt cni,ek..hehe...

SaHaBaT...(AizAt)

Sahabat…mengapa kau pergi
Tinggal aku sendiri
Kau tahu ku tak sanggup
Sahabat…
ingat lah kau slalu
Jadi yang terbaik
Walau kau tak disini lagi
Sahabat…
aku rindu padamu
Datang walau sesaat
Ku ingin kan kau hadir
Chorus:
Aku disini dan menunggu
Diam tanpa dirimu
Kau tahu ku tak bisa
Beranjak terbang dan melayang
tanpa diri mu ku tak bisa dan kembalilah

Sunday, August 3, 2008

YaNa-Nawawi KaweN

2 Ogos 2008 bersamaan hari Sabtu jam 2 ptg, aku 1 family d jemput ke majlis kenduri kawan opis aku, Yana...herm...kalo korang perasan,Yana ni,byk gak lar dier punyer gambar dlm blog aku nih...d opis, dier berjiran dgn aku...dulu masa aku mula masuk keje pun,dier lar org pertama yg tegur dan berborak dgn aku...arini, sedar tak sedar dh kawen rupenyer....nmpk gaya,dier dh leh join club org dh kawen ler...huhu...pasni, leh pakai uniform lak...yer lar, uniform 9 bulan tuh...wakaka!sabar ek yana,jgn bara pulak...hehe...

Citernyer si Yana ni,dier kawen dgn Nawawi...tp nama glemer kitorang panggil awie ajerk...paling bestnye citer ni, dorang kenal kt opis...jd ape maksudnyer?makne nyer...Awie yg merangkap suami kpd Yana skrg adalah keje d Jabatan Perangkaan d mana terletaknyer tempat keje yana...nk d pendekkan citer,sbenarnyer dorang mmg 1 opis,jugak 1 tingkat yg sama...cuma bahagian jer lain2...tp kira dkt lar,skali jenguk dh nmpk...hehe...leh wwt spot check,kn...huhu...dorang ni,kenal kejap, terus bertunang,pastu terus kawen...kira kena panahan asmara ler tu...ahaks!gurau jerk...

K, tak mau citer banyak...cuma aku nk korang layan jer gambar2 yg aku letak kt cni...kenangan lar kiranya...aku ni,suka sungguh kalo kwn2 aku kenduri kawen...maklumlah,lepas ni leh tambah umat,,kn...eee...tak sabo...oh ya, lupa nk ceta...Awie ni, org Kedah..kira sekampung dgn aku lar...dkt2 SP gak...Yana mmg org Shah Alam...bdk ni,kn manje cket..camne lar bila kawen nnt...huhu...aku doakan moga dorang bahagia sampai mati...Amin...


Amboi, serius benor Awie ni,kn...ahaks! tp kitorang paham, dier baru nk galas tanggungjawab...mesti gabra cket,kn...senyum cket,awie...jgn mare....lalala...

Anak aku ni, mmg tak tahu dok diam sungguh...penat aku mendukung...arini dier wt prangai cket sbb dier alergic panas,pastu muka dier naik ruam...bila dh kulit putih,aper lagi,nmpk la ruam merah2 kt muka dier...sampai org ingat dier demam campak,walhal ruam biasa ajerk...bg aku,biar org kater naik jerawat lg,drpd org ingat demam campak...adoi...sakit kepala...tp kira kenangan lar aku g kenduri ni...bkn aper,lepas ni Yana akan sibuk dgn rumahtangga dier dh,tak dpt lar nk luangkan masa ber sms dgn aku lg...aku pun tak dpt lar nk kaco dier mlm2 lg...maklumlah,dh ada tanggungjawab....kuangkuangkuang...
video

Ni aku nk korang tgk lar sedikit video yg aku attch khas utk korang...tp aku rasa,dkt opis korang,mmg tak leh buka...kecuali kalo korang leh buka d umah,mesti dpt tgk punyer...best wo....huhu...syahdu la pulak...

Pastu vidoe yg bwh ni pulak,masa dorang dh selesai mkn. . video



Nnt aku letak video kengkawan yg hadir masa kenduri tuh,k...pendek kater,walaupun Sabtu tp rasa mcm ari berkerja la pulak,sbb toleh kiri,kanan dan kt mana2 ler, sumua nmpk kengkawan opis ajerk...mcm kt opis dh...kuangkuangkuang..

Monday, July 28, 2008

PiCNiC


Ujung minggu aritu (Sabtu), aktiviti yg paling pekdah dh aku buat bersama kuarga aku dan jugak kuarga adik aku beserta ipar duai yg ada adalah pergi ke Cyberjaya utk menyihatkan badan...mmg seronok sgt kt sana...enjoy giler...aperpun, ni semua cadangan adik aku ler...dier dh berjaya ngajak aku n my family g ke sana utk beriadah...paling best biler tgk anak2 mandi dan bersenam...fuh tak hingat punyer...best sungguh...mcm2 aktiviti dh kami buat bersama kt sana... Anak aku, Im tu...mula2 excited tgk kolam mandi,tp bila aku tunjuk ajer suar mandi dier,terus dier melalak mcm org histeria...teriak tahap gaban, takut punyer pasal...adoi! naik pekak telinga kau...kaloo hilang sabar,mahu ajer aku cubit pp anak aku tuh...tp,oleh kerana kesabaran aku ni tahap dewa2,makanya aku boleh sengih lg tak ubah mcm siput sedut!huhu... Ni gambar bawah ni,CT dgn anak dier, Nuha Najiha...Nuha dh turun naik kolam dh byk round dh...mmg hepi....paling seksi biler dier pakai baju mandi...comel,kn...yg tanak tgk cemra tuh spupu2 dier la...anak2 buah aku...hehe



Nak d jadikan ceta,aku dgn bangganya salin la baju dan suar anak aku,skali dier tanak...dier tanak pakai baju dgn suar lak dh!aduhai...serabut betoi,lar anak aku ni!hubby aku dh serender dh...tanak campur...siap cakap,tanak bwk anak aku dtg cni dh...maklumlah,jakun cket...uuuwwaaa!tp nasib lar aku ni ibu penyayang,kn...aku pujuk punya pujuk,akhirnya,pakai gak ler dier suar mandi,tp dh pakai baju tdo la pulok!mak ai!fesyen terbaru lar pulak...herm...aku pun bawak lar pegi tepi kolam tu,nk suruh dier turun,dier tanak...meraung lg skali!penin dh aku aih...Pastu adik aku try pulak...pun tak jalan...pastu adik ipar adik aku lak try...tak jalan gak...aku dh nk hangin la pulak...dgn geramnyer,aku senteng suar jeans aku, terus bawak dier g tepi kolam...dgn over kompiden nyer,aku angkat anak aku,letak dlm kolam!oleh kerana aku nih over kompiden sgt,hah!agak-agaknyer ape jd?




Ambik nih!padan muka aku!dgn aku2 skali mandi!jatuh gedebuk mcm nangka busuk,beb!1 kaki kt tebing,1 kaki lg dlm kolam!anak aku tarik masuk kolam,daaaa!nasib baik tak jatuh tenggelam dlm kolam!habis baju aku!udah ler tak bawak baju salin!dgn menggigilnyer dan selambanya aku pun teruskan ajer la niat anak aku kt dlm kolam tuh,bersama2 dgn dier...terkulat2 aku kt ctu!nk nyampah pun,dh takde maknenyer...reda ajer la....huhu...





Tu gambar Im tgh sengih tuh,herm...kira dh kompiden sket lar tuh,dok dlm air...aiyyoooo!ini mcm pun boleh ka?


Dh selesai program mandi manda,aku dgn basah nyer...masuk pulak gym...

leh tahan gak r gym kt situ...adik aku,anak2 buah aku, adik ipar dan mak mentua adik aku,pendek kater kaum krabat aku,r serta suami tersayang aku sumua bersenam kt situ...aku lak,tak payah bersenam dh...sbb aku dh mmg kecut!bkn aper, kecut sbb baju aku basah!wakaka!huhu...nasib...nasib! ha,sumua ni,aksi2 d gym yg best tu...dr yg besar,sampai ke yg kecik,suma bersenam!yeaha!






ni hubby aku punyer action...hehe!macho gak r...












Ni action...nk mandi kolam yg best tu,ar...skali penakut...huhu...yg chubby tu,spupu Im...dier dh mmg expert mandi kolam...hehe....yg sebelah mujaddid tu,tok mujaddid...sporting ogrnyer...kira senang la nk jak g jln2...best wooo....hehe...










Ni anak buah tersayang aku...fuh!bersenam bersungguh2...siap angkat berat 2 kg punyer tuh!hehe...


Selesai pulak ke Gym, kami beramai2 berkelah lak kt tmn!mmg best tahap gaban r...sbb aku dh agak lama tak ber'picnic' nih...tp aku lupa la pulak nk amik gambar...


aku siap main papan gelongsor kt situ,lg...anak2 aku sumua happy...hubby aku pun hepi gak...







Herm...family adik aku bwk bekal mkn...aku ni,tak tahu la pulak kater siap ader 'picnic' camni,jd aku lenggang mak datin ajer la...tp mingu dpn,InsyaAllah aku try buat bekal yg best cket...huhu...selesai sumua,dlm koi bper ntah,kitorang pun blk dgn seronoknyer...kira citer ujung mgu aku,berakhir dgn happy ending,r...wakaka!




Ni lar lepak santai sambil ngasuh...tu husband n wife...kira loving couple lar tuh...bersama anak2 buah dorang...anak dorang yg berdiri tuh...comel,kn...
K, ni jurulatih merangkap baba kepada Mujaddid...ape maksudnyer?maksudnyer,ini lah satu2nyer adik ipar aku...hehe...merangkap suami adik aku,lar...namanya Mohd Nur Rahmat...ada bisnes sendiri...best lar,keje tak terikat...tak mcm aku,'Berkhidmat Untuk Negara'...wakaka!mcm pernah dgr tak?


Ni anak aku dgn spupu dier r...hepi giler,kn....

K, yg tgh mengayuh beskal ni,mak mentua adik aku...td aku dh citer,kan...tp mak mentua adik aku,mak aku gak...kira kt dorang ni,lar aku anak beranak nk menumpang kasih...dorang ni dok dkt umah aku...jd in case ada emergency,kt dorang lar aku terpa...huhu....aku panggil kt dier mak jugak...kira mak aku ada lebih dr sorang la...

ha, yang baju itam,suar itam,dukung anak tuh la adik aku...kira org terdekat dgn aku kt kl ni,ar...senang citer...semenarnyer,aku yg ikut dier pindah dkt2 umah dier...syok pulak dok dkt2 nih...huhu....ahaks!


Ni mini tmn dkt2 c2,tp bukan tmpt kitorang picnic tuh,tau...ini budak2 ajer leh main kt sini,dewasa,tua ataupun veteren tak leh,ek...hehe...tgk anak aku...siap wt muka toya,lg...dh malaz layan camera!wakaka!aku jerk yg dok syok amik gambar dlm keadaan yg basah kuyup nih...ish...ish...hampeh!