MY PROFILE ::NUR WAHEEDA ISMAIL:: ::HEIGHT (CM): 155cm ::WEIGHT (KG): 42 kg ::RACE: MALAY ::SKIN COLOR: FAIR BROWN ::EYE COLOR: BROWN ::WINNING AWARD: CONSOLATION PRIZE, POHKONG~ CONSOLATIONS PRIZE-SACC MALL (CONTEST)~ ::DRESS SIZE: XS (UK) ___(US) ::SHOE SIZE: 5 (UK) ___(US) =EXPERIENCES: :OUTDOOR PHOTOSHOOT/EVENT ETC. :STUDIO SHOOT (bridal dress)-Studio A :PHOTOSHOOT - MAGAZINE :IMPIAN PESONA REALITY TV(EXTRA)-2011 :JOHNSON'S & JOHNSON'S (TVC/PRINT ADV)-2009 :RUNWAY FOR FASHION SHOW (EVENT) since 2010 :TIA AMELIA (TVC)- Nov 2011 :DRAMA BICARA HATI (EXTRA)-2012 :MODEL BOUTIQUE -Since 2011 :MAGAZINE 'INSPIRASI PERKAHWINAN' (NOVEMBER & DISEMBER 2012) :REALITY TV PROGRAM (LONDON WEIGHT MANAGMNT)EPISOD 8: DISEMBER 2012, TV9 :AMBASSADOR FOR SYARAZ COUTURE 2012/2013 :REALITY TV PROGRAM (LONDON WEIGHT MANAGEMENT) FEB 2013 :MAGAZINE 'INSPIRASI PERKAHWINAN' (APRIL 2013) :MODEL FOR TVC FEREENA BEAUTY SKIN (TV3-OGOS 2013) =wieda_waheeda@yahoo.com

Friday, August 15, 2008

SaPeR NiE?

Huhuhu...episod kali ni, aku nk citer kt korang cket ttg saper budak sekor ni...mcm yg korang tgk,agak2 budak ni,mcm waya cket tak?kuangkuangkuang... camni kisahnyer...budak ni,org panggil dier Wan...namer sbnr d rahsiakan... keje dier sbg juruteknik komputer d opis aku ni...skali tgk,org dier mcm serius benor,tp biler dh kenal...alammmakkk.... mmg tak cukup jam...hari kalo tak gelak tgk teletah dier,mmg tak sah r...mmg tak lekang dr wt lawak...kire keje sampingan dier,wt org gelak lah pendek kater... budak wan ni, pembantu Arip..



Tp, yang aku nk citer arini sbnrnyer adalah, Wan ni dh last day lar arini...ini bermakna,minggu depan,opis akan jd sunyi tanpa dier...dier dh renti keje d cni...dier dpt keje kt UitM Shah Alam...bagus lar utk kerjaya dier...lepas ni, aku,Enon dan Aton akan terus sunyi...tinggal la Arif keseorangan..huhu...ni, kira gambar2 yang Aton sempat candid masa dier tgh asyik memikir aper keje dier...wakaka!



Ops...lupa nk citer kt cni, saper Aton(Mariaton)...Aton ni, wt keje uruskan pengambilan sambilan dan membantu keje2 pentadbiran aku dan Ainun...rasanya ini gambar kali pertama dier dlm blog aku...comel orgnyer...tp dh berpunya,jgn sesape kaco,ek...huhu...kira kami bertiga saling membantu uruskan keje antara satu sama lain....

Ha,semua ni gambar masa ptg,time blk keje...masing-masing lepak2 sambil borak-borak kosong dulu sblm balik,walhal time blk dh lepas dkt sejam dh...malas pulak rasa nk balik awal...cewah2...konon lar konon...walhal,aku ni mmg tak dpt nk balik awal,maklumlah hubby aku dtg amik pun dlm koi 6ptg lebih...adoi...nasib ada kengkawan kt cni...Ha, lg sorang aku tak pernah cerita kt cni...nama dier khairul...aku panggil Herol...nasib tak Hero,kn...huhu...tu,yg kiri skali,duduk tuh...keje dier bwk bos g memana bos nk g...agak2 keje aper...ah,pk la sendiri...bagus dier ni...sporting habis jugak...kira gila2 gak r...rajin bercerita gak...tak boring lak aku dok dgr citer dier dgn dorang2 ni sumua...dier sama umur dgn aku,anak 2 dh...

Herm...cuba tgk aksi si wan kali ni...mende lar yg dier dh wt tuh?adoi...sakit kepale...kahkahkah! Ni lak Arip dgn Pojie...hai...bila tgk muka kering masing-masing...penat..pandai sungguh dorang ni blakon,kn...harap nnt,leh lar ganti Rosyam Nor...wakaka!

Ha,ni Pojie dgn Aton...kwn jer tau,tak de ape2...hehe...Pojie ni dh tak dok opis dgn kitorang,dier dok site lain...tp kerap gak dtg cni, ikut pegawai dier r...iyer la,skali skala jumpe kengkawan dier kt cni,meriah gak lar,kan...yang takd ekt cni,tinggal Zul sorang...Zul excident,cuti lah wt masa skrg...nnt aku letak gambar zul kt cni,ek..hehe...

SaHaBaT...(AizAt)

Sahabat…mengapa kau pergi
Tinggal aku sendiri
Kau tahu ku tak sanggup
Sahabat…
ingat lah kau slalu
Jadi yang terbaik
Walau kau tak disini lagi
Sahabat…
aku rindu padamu
Datang walau sesaat
Ku ingin kan kau hadir
Chorus:
Aku disini dan menunggu
Diam tanpa dirimu
Kau tahu ku tak bisa
Beranjak terbang dan melayang
tanpa diri mu ku tak bisa dan kembalilah

No comments: