MY PROFILE ::NUR WAHEEDA ISMAIL:: ::HEIGHT (CM): 155cm ::WEIGHT (KG): 42 kg ::RACE: MALAY ::SKIN COLOR: FAIR BROWN ::EYE COLOR: BROWN ::WINNING AWARD: CONSOLATION PRIZE, POHKONG~ CONSOLATIONS PRIZE-SACC MALL (CONTEST)~ ::DRESS SIZE: XS (UK) ___(US) ::SHOE SIZE: 5 (UK) ___(US) =EXPERIENCES: :OUTDOOR PHOTOSHOOT/EVENT ETC. :STUDIO SHOOT (bridal dress)-Studio A :PHOTOSHOOT - MAGAZINE :IMPIAN PESONA REALITY TV(EXTRA)-2011 :JOHNSON'S & JOHNSON'S (TVC/PRINT ADV)-2009 :RUNWAY FOR FASHION SHOW (EVENT) since 2010 :TIA AMELIA (TVC)- Nov 2011 :DRAMA BICARA HATI (EXTRA)-2012 :MODEL BOUTIQUE -Since 2011 :MAGAZINE 'INSPIRASI PERKAHWINAN' (NOVEMBER & DISEMBER 2012) :REALITY TV PROGRAM (LONDON WEIGHT MANAGMNT)EPISOD 8: DISEMBER 2012, TV9 :AMBASSADOR FOR SYARAZ COUTURE 2012/2013 :REALITY TV PROGRAM (LONDON WEIGHT MANAGEMENT) FEB 2013 :MAGAZINE 'INSPIRASI PERKAHWINAN' (APRIL 2013) :MODEL FOR TVC FEREENA BEAUTY SKIN (TV3-OGOS 2013) =wieda_waheeda@yahoo.com

Sunday, August 3, 2008

YaNa-Nawawi KaweN

2 Ogos 2008 bersamaan hari Sabtu jam 2 ptg, aku 1 family d jemput ke majlis kenduri kawan opis aku, Yana...herm...kalo korang perasan,Yana ni,byk gak lar dier punyer gambar dlm blog aku nih...d opis, dier berjiran dgn aku...dulu masa aku mula masuk keje pun,dier lar org pertama yg tegur dan berborak dgn aku...arini, sedar tak sedar dh kawen rupenyer....nmpk gaya,dier dh leh join club org dh kawen ler...huhu...pasni, leh pakai uniform lak...yer lar, uniform 9 bulan tuh...wakaka!sabar ek yana,jgn bara pulak...hehe...

Citernyer si Yana ni,dier kawen dgn Nawawi...tp nama glemer kitorang panggil awie ajerk...paling bestnye citer ni, dorang kenal kt opis...jd ape maksudnyer?makne nyer...Awie yg merangkap suami kpd Yana skrg adalah keje d Jabatan Perangkaan d mana terletaknyer tempat keje yana...nk d pendekkan citer,sbenarnyer dorang mmg 1 opis,jugak 1 tingkat yg sama...cuma bahagian jer lain2...tp kira dkt lar,skali jenguk dh nmpk...hehe...leh wwt spot check,kn...huhu...dorang ni,kenal kejap, terus bertunang,pastu terus kawen...kira kena panahan asmara ler tu...ahaks!gurau jerk...

K, tak mau citer banyak...cuma aku nk korang layan jer gambar2 yg aku letak kt cni...kenangan lar kiranya...aku ni,suka sungguh kalo kwn2 aku kenduri kawen...maklumlah,lepas ni leh tambah umat,,kn...eee...tak sabo...oh ya, lupa nk ceta...Awie ni, org Kedah..kira sekampung dgn aku lar...dkt2 SP gak...Yana mmg org Shah Alam...bdk ni,kn manje cket..camne lar bila kawen nnt...huhu...aku doakan moga dorang bahagia sampai mati...Amin...


Amboi, serius benor Awie ni,kn...ahaks! tp kitorang paham, dier baru nk galas tanggungjawab...mesti gabra cket,kn...senyum cket,awie...jgn mare....lalala...

Anak aku ni, mmg tak tahu dok diam sungguh...penat aku mendukung...arini dier wt prangai cket sbb dier alergic panas,pastu muka dier naik ruam...bila dh kulit putih,aper lagi,nmpk la ruam merah2 kt muka dier...sampai org ingat dier demam campak,walhal ruam biasa ajerk...bg aku,biar org kater naik jerawat lg,drpd org ingat demam campak...adoi...sakit kepala...tp kira kenangan lar aku g kenduri ni...bkn aper,lepas ni Yana akan sibuk dgn rumahtangga dier dh,tak dpt lar nk luangkan masa ber sms dgn aku lg...aku pun tak dpt lar nk kaco dier mlm2 lg...maklumlah,dh ada tanggungjawab....kuangkuangkuang...


Ni aku nk korang tgk lar sedikit video yg aku attch khas utk korang...tp aku rasa,dkt opis korang,mmg tak leh buka...kecuali kalo korang leh buka d umah,mesti dpt tgk punyer...best wo....huhu...syahdu la pulak...

Pastu vidoe yg bwh ni pulak,masa dorang dh selesai mkn. .



Nnt aku letak video kengkawan yg hadir masa kenduri tuh,k...pendek kater,walaupun Sabtu tp rasa mcm ari berkerja la pulak,sbb toleh kiri,kanan dan kt mana2 ler, sumua nmpk kengkawan opis ajerk...mcm kt opis dh...kuangkuangkuang..

1 comment:

akmal said...

Tahniah dan selamat pengantin baru untuk nana...