MY PROFILE ::NUR WAHEEDA ISMAIL:: ::HEIGHT (CM): 155cm ::WEIGHT (KG): 42 kg ::RACE: MALAY ::SKIN COLOR: FAIR BROWN ::EYE COLOR: BROWN ::WINNING AWARD: CONSOLATION PRIZE, POHKONG~ CONSOLATIONS PRIZE-SACC MALL (CONTEST)~ ::DRESS SIZE: XS (UK) ___(US) ::SHOE SIZE: 5 (UK) ___(US) =EXPERIENCES: :OUTDOOR PHOTOSHOOT/EVENT ETC. :STUDIO SHOOT (bridal dress)-Studio A :PHOTOSHOOT - MAGAZINE :IMPIAN PESONA REALITY TV(EXTRA)-2011 :JOHNSON'S & JOHNSON'S (TVC/PRINT ADV)-2009 :RUNWAY FOR FASHION SHOW (EVENT) since 2010 :TIA AMELIA (TVC)- Nov 2011 :DRAMA BICARA HATI (EXTRA)-2012 :MODEL BOUTIQUE -Since 2011 :MAGAZINE 'INSPIRASI PERKAHWINAN' (NOVEMBER & DISEMBER 2012) :REALITY TV PROGRAM (LONDON WEIGHT MANAGMNT)EPISOD 8: DISEMBER 2012, TV9 :AMBASSADOR FOR SYARAZ COUTURE 2012/2013 :REALITY TV PROGRAM (LONDON WEIGHT MANAGEMENT) FEB 2013 :MAGAZINE 'INSPIRASI PERKAHWINAN' (APRIL 2013) :MODEL FOR TVC FEREENA BEAUTY SKIN (TV3-OGOS 2013) =wieda_waheeda@yahoo.com

Thursday, February 9, 2012

Shooting Tia Amelia (TVC)

Hye semua...kali ni saya nak cerita tentang shooting iklan (tvc) Produk Tia Amelia.. Shooting ni bertempat di Cyberjaya dan mempunyai byk slot, ramai krew dan ramai actor nye.. saya salah seorang yang terlibat.


Iklan ni berkisar tentang 4 golongan daripada golongan muda,remaja,dewasa dan tua yang telah menggunakan produk ini serta berpuas hati dengan produk tersebut.  4 model utama telah berjaya melalui transformasi daripada kulit yang kusam kepada cantik dan gebu setelah di'rekmen'.  Produk ini telah menjadi buah mulut setiap lapisan masyarakat ttg keberkesanannya. 
Bermula Pertemuan di taman permainan, kulit muka saya sangat kusam dan tidak bermaya..tiba-tiba saya terserempak dgn seorang model yang cantik dan beliau telah menyarankan saya menggunakan Tia Amelia.  Sebaik sahaja saya menggunakan produk tersebut, kulit saya semakin cerah dan berseri (dlm iklan lah)hahaha..



pagi sebelum shooting

Tiba masa saya keluar bersia-siar dgn suami (Amir-dlm iklan tersebut) di Old Town Coffee Cyberjaya ramai yang memandang dengan kagum kerana kecantikan kulit saya hingga zafli terlepas kunci keretanya ke dalam kolam ikan.  Kemudia, makcik jah (dlm cerita) telah menegur saya dan saya menyarankan beliau memakai produk tersebut juga.

Babak iklan ini ade 4 part.  Saya part ke 3 (muka kusam) dan 4 (muka berseri).  Mula ditayangkan d TV3 pada November 2011 hingga 2012. Setiap kali saya melihat diri saya sendiri dlm tv, saya benar2 teruja..teruja dgn setiap org yang terlibat dan teruja melihat diri saya sendiri dgn makeup yang tipis tapi cantik...bhahah...

Shooting iklan tersebut berjalan selama 2 hari sekitar jam 6.30 pagi hingga 9.00mlm.  Pengalaman ini tak dapat saya lupakan sampai bila-bila.  Terima kasih kepada semua yang memberi peluang kepada saya untuk menjayakan iklant tersebut. Jom layan pic yang telah di shoot Sapex. 


<> 
<> 
Scene dkt tmn-kulit kusam



Makeup artist - Jue



wif zafli
wif Amir





Dlm sebuah Banglo d Cyberjaya




Scene keluar rumah sedang dilakukan


Bsama pengasan Tia Amelia





1 comment:

Lisa Nurulain said...

nak ikot shoot gak,,, ehehehhehee .